Angrerett/Retur

Angrerett/Retur

Nettkjøp

Om du ønsker å returnere et produkt du har kjøpt i vår nettbutikk må du fylle ut angrerett skjemaet som fulgte med pakken. Returner produktet og skjemaet til oss snarest, og innen 14 dager, fra du mottok pakken.

Du får tilbake kostnadene ved produktet, men all porto dekkes av kunden iht. Norsk kjøpslov.

Forbruksvarer som “MightyGrip” regnes ikke som ”i samme stand” dersom de er brukt/testet av forbruker og angreretten vil derfor ikke gjelde om emballasjen til produktet er åpnet.

Om du ønsker å returnere et produkt til oss sender du det (med angrerett skjemaet ferdig utfylt) til:

Sometimes Pole Studio AS
Oscars gate 42
0258 Oslo

Send ikke produktet i postoppkrav.

Du trenger ikke kontakte oss på forhånd om du ønsker å benytte deg av angreretten, men det er fint om du legger ved noen ord om hvorfor du ønsker å returnere produktet så tar vi kontakt med deg om det skulle være noe vi lurer på.

Angrerett ved kjøp av kurs, utdrikningslag, events eller privattimer

For oversikt over gjeldende retningslinjer for kjøp av kurs, utdrikningslag, events eller privattimer se standardvilkår.

Reklamasjon

Dersom varen du har mottatt har feil eller mangler er det fint om du gjør oss oppmerksom på dette snarest og innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget. Ta kontakt med oss på tlf 21 37 98 08 eller send epost til post@sometimes.no

Venligst gi oss ditt navn, kjøpsdato og produktet det gjelder når du tar kontakt.

Sometimes Pole Studio distribuerer X-Pole produkter. Eventuelle krav ved feil ved utstyr vil rettes mot X-Pole. Sometimes Pole Studio vil ta ansvar for å rette opp i alle eventuelle problemer, men erstatning av utstyr, eller kredittering for feil ved utstyr vil skje når X-Pole selv ordner opp i situasjonen. Hverken X-Pole eller Sometimes Pole Studio kan ta ansvar for skader påført utstyr på grunn av feil montering eller bruk.

Ved en reklamasjon vil vi be deg om å sende produktet tilbake til oss for at vi skal kunne se på det. Er reklamasjonsretten gjeldende vil du få tilsendt et tilsvarende, fungerede produkt og få dine utgifter dekket. Dersom det ikke er et feil ved produktet vil du få tilbud om hvordan reparere problemet og evt. kostnad ved dette.

Vi gjør oppmerksom på at reklamasjoner ikke gjelder ved feilbruk eller mislighold av produktet fra kundens side.